Masz pytania? Zadzwoń do nas

+48 517 544 314

Napisz do nas

siladiety@gmail.com

Nasz adres

ul. 700-lecia 4/15
38-100 Strzyżów

Krótko o nas

Nasza poradnia zajmuje się poradnictwem dietetycznym oraz komponowaniem planów żywieniowych. Przede wszystkim praca to także nasza pasja dlatego z pełnym zaangażowaniem podejmujemy nowe wzywania.

Indywidualne podejście

Gwarantujemy Państwu profesjonalne oraz silnie ukierunkowany program diet dostosowany do każdych potrzeb.

Pomiary i śledzenie postępów

Na każdej wizycie wykonujemy pomiary antropometryczne oraz Analizę Składu Ciała co pozwala śledzić uzyskane przez Państwa rezultaty

Drukowanie planu diety

Zapewniamy Państwu plany żywieniowe w formie papierowej, które zostaną przekazane i omówione na drugiej (darmowej wizycie), a na życzenie klienta możliwe jest przesłanie planu w wersji elektronicznej.

Wsparcie online

Oferujemy dla Państwa porady dietetyczne oraz plany żywieniowe w kontakcie on-line. Gwarantujemy nieograniczony kontakt mailowy w godzinach otwarcia poradni.

Nowoczesny sprzęt do Analizy Składu Ciała

Dysponujemy sprzętem firmy InBody (model - InBody 120). Dzięki urządzeniu możemy określić wiele parametrów m.in. : masę mięśni szkieletowych, masę tkanki tłuszczowej, zawartość białka, zawartość substancji mineralnych, całkowitą zawartość wody w organizmie

Nowoczesne e-programy do układania diet

Posiadamy profesjonalne i nowoczesne programy do układania diet, dzięki czemu możemy układać i modyfikować plany żywieniowe pod kątem Państwa zapotrzebowania oraz preferencji.

Śledź nas!

Zachęcamy do śledzenia systematycznie dodawanych informacji na temat naszej poradni dietetycznej

Bądź na bieżąco !

Zachęcamy do zagłębiania wiedzy dietetycznej dzięki naszym wpisom. Znajdziesz tutaj także przepisy na różne dietetyczne pyszności ;-)

AutorSiła Diety Wrz 26, 2018

Naleśniki z kurczakiem i warzywami

Naleśniki nie zawsze muszą być na słodko :D Dziś mamy dla Was zdrowy, pełnowartościowy i mega sycący posiłek, który obala wszystkie

AutorSiła Diety Wrz 21, 2018

Zapiekanka makaronowa z fasolką szparagową

Aromatyczna zapiekanka na jesienny obiad kiedy jesteś na diecie ? A czemu nie !? Dieta nie musi być katorgą! Chcesz się przekona

AutorSiła Diety Wrz 12, 2018

Zupa krem z dyni

Jesień. Chłodne wieczory, chłodne poranki i większa ochota na coś rozgrzewającego :) Świetnym wyborem  na rozgrzanie oraz zdrowy posi

AutorSiła Diety Wrz 10, 2018

Ryba po grecku

Dlaczego RYBY ? Co zawierają i dlaczego tak często pojawiają się w naszych jadłospisach? Główną zaletą ryb jest to, że zawierają ba

AutorSiła Diety Sie 6, 2018

Nasiona chia + maliny = pyszna i zdrowa przekąska

Czas na nasiona chia - nasiona szałwii hiszpańskiej! Co zawierają i dlaczego są zdrowe ? kwasy tłuszczowe omega 3  i omega 6 ła

AutorSiła Diety Lip 27, 2018

Grzanki z jajkiem na twardo i pomidory z mozzarellą

Przedstawiamy bogate w białko śniadanie ;) Grzanki z chleba graham z jajkiem na twardo i pomidorami przekładanymi mozzarellą, a to wszystk

AutorSiła Diety Lip 21, 2018

Śniadaniowe pancake

Letni ranek i czas na śniadanie ! Może coś na słodko ? Pancake - śniadanie również dla tych na redukcji ! :)   Przepis na

AutorSiła Diety Lip 19, 2018

Kolory lata – porzeczki ! 

Największy producent tych cennych letnich owoców to właśnie nasz kraj ! Porzeczka - superfoods - czyli cudze chwalicie swego nie znacie :P

AutorSiła Diety Lip 9, 2018

Czas na koktajle !

Dzisiaj przedstawiamy wam kilka pomysłów na świetną przekąskę - koktajle ! Lato obfituje w przeróżne owoce, którymi można się schłod

AutorSiła Diety Lip 4, 2018

Sałatka z grillowanym kurczakiem, świeżymi warzywami i dipem jogurtowo-ziołowym

Pomysł na lekką i pełnowartościową kolację.  Aby ją przygotować nie trzeba mieć olbrzymich zdolności kulinarnych, dlatego jeśli gotow

AutorSiła Diety Lip 1, 2018

Makaron z tuńczykiem i pomidorkami koktajlowymi

Wracasz z pracy, zabiegana, nawet nie było czasu zrobić zakupów, siadasz i słyszysz znajomy dźwięk ... dochodzący z brzucha !!! Aaaa jeste

AutorSiła Diety Cze 25, 2018

Aktywny relaks ;)

Instytut Żywności i Żywienia mówi o codziennej aktywności przynajmniej 30 minut dziennie. Ale uwaga aktywność ta ma być odskocznią od co

AutorSiła Diety Cze 15, 2018

Wiśnie – bogactwo antyoksydantów ! 🍒

100g wiśni – to około 60 kcal  Sprawdzi się jako wspaniała i orzeźwiająca przekąska na upalne dni ! 🍒🍒🍒 Zawiera  - duże

AutorSiła Diety Cze 7, 2018

Żywienie ma znaczenie !

Dzisiaj zakonczyłyśmy edukacyjne spotkania z gimnazjalną młodzieżą z Zespołu Szkół w Wiśniowej 😊 Wspólnie poruszaliśmy takie tem

AutorSiła Diety Maj 16, 2018

Konferencja „NOWE TRENDY W DIETETYCE”

Dzień dobry kochani ! 😊 Wczoraj miałam przyjemność wziąć udział w konferencji "Nowe trendy w Dietetyce"🧐 w Wyższej Szkole Inżynie

AutorSiła Diety Mar 8, 2018

Rabat na cały MARZEC z okazji Dnia Kobiet ! :)

Kochani, z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet przygotowałyśmy dla Was niespodziankę🎁 💮 dla wszystkich (zarówno Pań jak i Panów), któr